Wat moet ik doen als mijn SMARTBABY babyfoon rood knippert?
Als je SMARTBABY babyfoon rood knippert, duidt dit meestal op connectieproblemen. Volg de onderstaande stappen om dit op te lossen:
Verwijder de camera uit de app:
- Open de app en klik op de babyfoon.
- Klik op de drie puntjes rechtsbovenin.
- Scroll helemaal naar beneden en selecteer "Toestel verwijderen".
Reset de camera:
- Houd de resetknop ingedrukt totdat je twee pieptonen hoort.
Installeer de camera opnieuw volgens de instructies:
- Zorg ervoor dat je wifi-netwerk ingesteld is op 2,4 GHz om connectieproblemen te voorkomen. Voor meer informatie, zie de FAQ: https://support.alectobaby.nl/nl/support/solutions/articles/48001254272-werken-de-smartbaby5-en-smartbaby10-op-2-4ghz-of-op-5ghz-
Door deze stappen te volgen, zou je de connectieproblemen met je SMARTBABY babyfoon moeten kunnen verhelpen. Als de problemen blijven aanhouden, neem dan contact op met onze klantenservice.