Altijd vervelend als er wat kapot gaat, gelukkig kun je met onderstaande stappen gemakkelijk ontdekken wat er aan de hand is. Het is onwaarschijnlijk dat de ouderunit zelf defect is, de kans is groter dat er wat mis is met een van de onderdelen.

Dit kun je zelf concluderen door onderstaande stappen te volgen:


Om te beginnen zorg je ervoor dat de adapter niet is aangesloten.

Maak vervolgens het klepje aan de achterkant van de ouderunit open.

Controleer of de contactpunten waarmee de accu contact maakt met de ouderunit elkaar goed aanraken.

Is dit niet het geval of twijfel je erover, verwijder dan de accu zodat je de contactpunten met een kleine platte schroevendraaier wat kunt uitbuigen, zodat ze beter contact maken met de accu wanneer je deze plaatst.


Zorg dat de accu geplaatst wordt, maak het accuklepje dicht en sluit de adapter aan.

Je mag nu de ouderunit aanzetten.


  • Wanneer je het laadicoon niet ziet vollopen op je schermpje is je adapter of laadkabeltje defect.
  • Wanneer je de adapter aansluiting op en neer beweegt en je ziet het laadicoon oplichten en weer doven, is waarschijnlijk de adapteraansluiting binnenin de ouderunit of de aansluitplug van het laadkabeltje defect. De kabel is te bestellen op onze website. Wanneer het de adapteraansluiting binnenin de ouderunit is, dient de ouderunit ter reparatie te worden aangeboden.

    Wanneer het via ons is gekocht mag het worden aangemeld ter reparatie op de volgende wesbite.
    Heb je je product online of in een winkel (maar niet rechtstreeks via ons) gekocht? 

    Dan kun je het beste contact opnemen met de winkel of online shop waar je je product hebt gekocht. Dit kun je ook doen als je product al buiten de garantie valt of door je eigen schuld is beschadigd. De winkel in kwestie zal samen met je naar een passende oplossing zoeken en indien mogelijk een reparatie in gang zetten of een vervangend toestel leveren.


  • Als je het laadicoon wel ziet vollopen is de adapter in orde maar zal er helaas wat mis zijn met de accu. Deze is te bestellen op onze website.


In veel gevallen hebben wij onderdelen gewoon op voorraad zodat wij je kunnen helpen.

Als je nog garantie hebt, verzoeken wij je een reparatieaanvraag te doen middels deze link.


Het gaat in dit geval natuurlijk niet om een reparatie, maar door dit formulier hebben we meteen alle gegevens compleet om je te kunnen helpen.

Zorg er wel voor dat je bij de klachtomschrijving naast de klacht zelf duidelijk vermeld dat je bent geholpen met een nieuwe adapter of accu.

Mits op voorraad zullen wij deze dan meteen naar je verzenden.

 

Wanneer je geen garantie meer hebt is het mogelijk onderdelen via onze website aan te schaffen.


Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via deze website.

Vermeld dan wel duidelijk de klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.