Wat vervelend dat de QR-code niet te scannen is.

Hierbij enkele tips:


- Verwijder de app en installeer deze opnieuw;

- Reset de camera (aan de onderkant van de lens zit een gaatje hiervoor; druk deze enkele seconden in tot je een toon hoort;

- Zorg ervoor dat als je de camera wilt toevoegen (add device) klikt op 'camera en slot' en vervolgens kiest voor smart camera (wifi)';
- Controleer of de smartbaby10 blinkt. Blinkt de babyfoon niet, reset de camera dan eerst;
- Controleer of je wifi op 2,4GHz geïnstalleerd staat. De camera werkt niet op 5GHz;
- Bij het lezen van de QR-code: beweeg je camera langzaam van voor, naar achteren (of andersom), zodat de camera de QR-code kan uitlezen;
- Zorg ervoor dat je helderheid op maximaal staat van je telefoon;
- Gebruik je een screenprotector? Dan kan dit wellicht het zicht blokkeren. Probeer een andere telefoon uit; daarna kan je de camera delen op je eigen telefoon. Hoe dit kan vind je in de volgende FAQ: Meer telefoons koppelen aan de SMARTBABY10

Indien het probleem blijft aanhouden kan je het product aanmelden voor service via de volgende link: https://commaxx.easyrma.de/?lang=nl


Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben neem dan contact met ons op via deze website.

Vul dan zo duidelijk mogelijk je vraag of klacht in, zodat we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.