Altijd vervelend als er wat kapot gaat, gelukkig kun je met onderstaande stappen gemakkelijk ontdekken wat er aan de hand is.

Het is onwaarschijnlijk dat de ouderunit zelf defect is, de kans is groter dat er wat mis is met een van de onderdelen.

Dit kun je zelf concluderen door onderstaande stappen te volgen:


  • Probeer eens een andere power adapter met een micro usb aansluiting aan te sluiten. 
  • Laadt het scherm nog steeds niet op na het plaatsen van een andere power adapter met een micro usb aansluiting?

    Dan kan het zomaar zijn dat er een ander defect is aan je monitor, je unit dient dan ter reparatie ingestuurd te worden. Je kan je unit aanmelden ter reparatie via de volgende link.

  • Laadt het beeldscherm dan wel op, dan is waarschijnlijk de power adapter defect.

In veel gevallen hebben wij onderdelen gewoon op voorraad zodat wij je kunnen helpen.

Als je nog garantie hebt, verzoeken wij je een reparatieaanvraag te doen middels deze link:


 Het gaat in dit geval natuurlijk niet om een reparatie, maar door dit formulier hebben we meteen alle gegevens compleet om je te kunnen helpen.

Zorg er wel voor dat je bij de klachtomschrijving naast de klacht zelf duidelijk vermeld dat je bent geholpen met een nieuwe adapter.

Mits op voorraad zullen wij deze dan meteen naar je verzenden.


Wanneer je geen garantie meer hebt is het mogelijk onderdelen via onze website aan te schaffen. 


De adapter voor de DVM-260 kun je hier vinden.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via deze website. 

Vermeld dan wel duidelijk je vraag of klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.