Altijd vervelend als er wat kapot gaat, gelukkig kunnen we met onderstaande stappen ontdekken wat er aan de hand is.

Wanneer de ouderunit niet meer oplaadt kan het zijn dat de adapter defect is. Om dit te achterhalen kun je proberen om de adapter van de babyunit aan te sluiten op de ouderunit.

Wanneer de ouderunit dan wel oplaadt is de adapter defect, deze is te bestellen op deze link.


Als je nog garantie hebt, verzoeken wij je een reparatieaanvraag te doen middels deze link.

Het gaat in dit geval natuurlijk niet om een reparatie, maar door dit formulier hebben we meteen alle gegevens compleet om je te kunnen helpen. Zorg er wel voor dat je bij de klachtomschrijving naast de klacht zelf duidelijk vermeld dat je bent geholpen met een nieuwe adapter. Mits op voorraad zullen wij deze dan meteen naar je verzenden.


Wanneer de ouderunit met een andere adapter ook niet oplaadt dan is vermoedelijk de accu of iets anders defect.

Om dit op te lossen dient de DVM-71 ter reparatie aangeboden te worden zodat we het kunnen repareren.

De reparatie kun je aanmelden middels deze link.


Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via deze website.

Vermeld dan wel duidelijk de klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.