Altijd vervelend als je babyfoon geen verbinding meer heeft. Dit kan meerdere oorzaken hebben, denk hierbij aan betonnen vloeren met stalen wapening, goed geïsoleerde huizen. koelkasten, magnetrons etc. Het volgende kun je proberen om de verbinding te verbeteren: 


  • Leer de babyfoons van elkaar af en leer ze weer opnieuw aan volgens instructies in de handleiding. Probeer daarbij de babyunit op de babykamer te laten en de ouderunit op de plaats waar je het wil bekijken. Tijdens het aanmelden. Wellicht dat je dit met 2 personen moet aanleren. 
  • De DVM-64 werkt op 2,4Ghz, je thuis wifi zit ook ongeveer op deze frequentie. Het kan zijn dat deze elkaar storen. Je kunt dit controleren door eventjes de stekker uit het modem te halen en te kijken of de verbinding nu verbeterd is. Is dit het geval? dan kan je je wifi van je modem instellen op een ander kanaal. Hoe je dit moet doen kun je in de handleiding vinden van je modem.
  • Om uit te sluiten dat je geen storende factor in huis hebt, kan je je babyfoon bij iemand anders thuis uitproberen (niet bij de buren) om te kijken of hij het daar wel doet.


Indien bovenstaand geen verbetering geeft en blijft het probleem zich voordoen, kan je altijd je unit aanmelden via onze website ter reparatie.


Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via het kopje service op deze website.

Vermeld dan wel duidelijk de klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.