De babyfoon werkt met een 2,4Ghz frequentie. De meeste wifi's werken ook met 2.4Ghz, het zou zomaar kunnen dat deze twee elkaar in de weg zitten.
Je zou eens kunnen proberen je modem stroomloos te maken om dit uit te sluiten. Als de modem/router stroomloos is, is de verbinding dan beter? Zo ja, dan kan je de babyfoon afmelden en opnieuw aanmelden zolang de modem/router nog stroomloos is. Op deze manier zal de babyfoon met zijn frequentie overheersen boven de modem. Na het afmelden en opnieuw aanmelden van de babyfoon (zie handleiding), kan de stekker modem/router weer in het stopcontact steken.
Tip: Als je deze stappen gaat uitvoeren, zorg er dan voor dat de baby-unit op de kinderkamer staat en de ouder-unit op de plek waar je deze het vaakst zal gebruiken. Je kan dit proces dan het beste uitvoeren met 2 personen: 1 persoon op de kinderkamer en 1 persoon in de ruimte van de ouder-unit. Via deze weg kan je het meteen perfect installeren.
Kort samengevat: eerst de modem/router stroomloos maken, vervolgens (ieder op zijn locatie) de units afmelden, en daarna (opnieuw) aanmelden.
Hopelijk mag dit baten en is hiermee het probleem opgelost.
Wij geven 24 maanden garantie vanaf de dag van aankoop. Binnen deze periode is onze service kosteloos en kunnen wij ook altijd de babyfoon hier nakijken. Meld in dat geval een reparatie aan via: www.service-hesdo.nl
Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via het kopje service op deze website.
Vermeld dan wel duidelijk de klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.