Altijd vervelend als er wat kapot gaat.

Naar alle waarschijnlijkheid is de camera zelf niet stuk, maar is er wat mis met een van de onderdelen.

Dit kan je zelf concluderen door onderstaande stappen te volgen:


  • Probeer de camera eens te gebruiken met alleen batterijen geplaatst in plaats van de power adapter. Werkt de camera dan wel, dan is er waarschijnlijk iets mis met de power adapter.
  • Zorg dat er geen batterijen geplaatst zijn en sluit de power adapter aan, gaat de camera nu niet aan, probeer dan de aansluiting van de power adapter op de camera eens voorzichtig op en neer te bewegen. Zie je dat de camera hierbij aan en uit gaat, dan is naar alle waarschijnlijkheid de aansluiting van de camera stuk waar de power adapter ingestoken wordt.
  • Werkt bovenstaand geen van allen, dan is er waarschijnlijk een defect in een van de onderdelen die zich intern in de camera bevinden.


Valt je camera nog in de 2 jarige garantie dan kan je deze hier aanmelden ter reparatie.


Is een van de onderdelen zoals de power adapter stuk en valt je camera nog in de 2 jarige garantie, dan kan je dat hier melden door het reparatie formulier in te vullen.


Het gaat in dit geval natuurlijk niet om een reparatie, maar door dit formulier hebben we meteen alle gegevens compleet om je te kunnen helpen.

Zorg er wel voor dat je bij de klachtomschrijving naast de klacht zelf duidelijk vermeld dat je bent geholpen met een nieuwe adapter.

Mits op voorraad zullen wij deze dan meteen naar je verzenden.


Wanneer je geen garantie meer hebt is het mogelijk onderdelen via onze website aan te schaffen.

De adapter van de camera kan je hier bestellen.


Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via deze website

Vermeld dan wel duidelijk de klachtomschrijving zodat wij je goed van dienst kunnen zijn.